NORD

ÄNTLIGEN!
Äntligen har jag fått mina NORD namnbrickor, jag har gått runt som en äggasjuke höna och väntat på dem.
Det började så bra när jag skulle beställa dom, Karin var med och hjälpte mig att tolka, de var till och med lite billigare än vad de tidigare sagt, kanon!
De skulle vara färdiga efter 10 dagar, så gland i hågen åkte jag dit då. På en a sidan stod det NORD, på den andra sidan stod det NOeD, hur i hela friden hade de fått till det. Ingen engelska kunde de, men så mycket fattade jag att de skyllde på in kompis, herre guu hon dsiskuterade ju bara priset, dra inte in henne idet här!
Efter mycket kackel så fattade jag att de skulle göra nya för de sa: 10 dagar. Bra, efter 12 dagar var jag där, men inte fanns det några brickor till mig inte. De skulle komma om 3 dagar, då hade vi redan åkt på semester. Med hjälp av Carola på telefon så kom vi överens om att de skulle leverera dem hem till mig, kanon.
Glad gick jag ner i repan och skulle hämta mina brickor, där fanns inga brickor men en snäll tjej i repan hjälpte mig att ringa gubben och dagen efter kl 9 hade jag mina efterlängtade brickor!
Tänkte tagit ett kost på dem, men det lyckades jag inte med. Kamran ville inte fokusera och få det så klart som jag ville. Men jag hoppas kunna lägga ut en bild så snart det går på mina nya fina brickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0